søndag 1. april 2012

Godt å ha søsteren sin tilbake!

Nå har endelig Cathrine kommet på besøk :D Veldig godt! Savnet henne fælt. Det er vel ca 10 måneder siden hun flyttet til Thailand.






Vi hentet henne igår, lørdag, og idag er hun allerede på venninnebesøk, hehe. Kan tenke meg hvor mye de har savnet hverandre! Og etter å ha sett Cathrine og en av venninnene hennes idag som

møtte hverandre for første gang siden hun flytta, så VET jeg at de har savnet hverandre. Der var det både latter, tårer (MYE) og glede :) Cath har også holdt det skjult for de andre venninnene sine for å overraske dem idag :D Tror nok de ble ganske overrasket og veldig glade.





Koselig! :)

_________________________________________________________________________

Igår, etter at vi hadde kjørt Cath hjem og spist middag, dro Tom og jeg innover til byen. Vi hadde billetter til Ylvis 4! Det var kjempemorsomt, og vi koste oss fælt:) Det eneste jeg kunne ha vært foruten var sluttnummeret, likte ikke det helt, men alt det andre var bra :) Gutta var morsomme som alltid.



_____________________________________________________________________________


Jeg har også begynt å øvelseskjøre litt! Kjørte på veien for andre gang idag, så er rimelig fersk. Fy fader så vanskelig det er :( Alt man skal holde styr på og gjøre samtidig. Veldig glad for at jeg har en så tålmodig kjæreste som tør (!) å kjøre med meg. Uansett, så så jeg denne lille herremannen da vi var på kjøretur idag, hehe, ordentlig fin liten ponny :) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle