mandag 16. april 2012

God natt :)

Idag var cath og jeg i Oslo og spiste middag med tante:) Det var utrolig koselig! Maten var ikke helt topp, men selskapet var veldig hyggelig :) Kjøpte meg noen FÅ nye ting hehe. Blant annet en sinnsyk god, ny, skrubb! Kjøpte den på LUSH, på Byporten. Skrubben heter Dark Angels og er en sukker- og kullskrubb. Den er også kullsvart :P Aldri tenkt på å prøve produkter fra LUSH før, men har nok forandret mening nå, skal definitvt prøve andre produkter derifra :) Får håpe skrubben holder det den lover, videre.


Jeg har VELDIG lyst på den boken her! Så den på Outland.
Rett på bursdagsønskelisten min:)



Cath syntes det er; "kleint at jeg tar turistbilder av henne foran andre." HAHA :D



Pent? Litt stell og sånt må til før man legger seg :) Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle