onsdag 21. mars 2012

Påskekos med søte jenter.

Idag hadde jeg besøk av to veldig koselig og søte jenter! Heldige meg :)
Jeg hadde da bedt dem hit på litt påskekos med kaker og annet godt. Flinke Julia lagde utrolig god middag! Pasta og kylling med parmesanost, mmm. METT.

Bakte igår, men som alltid gikk jo ikke det på skinner. Hadde endelig lagd en kjempefin eggedosis som jeg var fornøyd med da hele bollen velver... Utover gulvet, utover kjøkkenbenken og utover bikkjene. Bikkjene var jo selvfølgelig overlykkelige og koste seg fælt. Matmor derimot, koste seg ikke så mye. Så måtte jeg gjøre alt på nytt igjen, alt gikk fint, inn i ovnen så var det en ny røre som måtte lages! Brownies skulle også serveres dagen etter. Eggene skulle ut av kjøleskapet så PANG, der gikk det en i gulvet. Hva skjedde? Hele dagen var bare tullete. Jeg ble da endelig ferdig, men ikke før elleve eller noe på kvelden. Snork.






:(


Idag begynte dagen med stress. Jeg sto opp halv ti, og visste at jeg hadde en del å rydde og ordne før jentene kom. Så jeg spratt opp, begynte å rydde og styre. Pelte meg tilfeldigvis i nesa ( noe som jeg ALDRI gjør), og der spruta det ut blod... HERLIG! Heldigvis stoppet det etterhvert og jeg fikk endelig fortsette med ryddingen. Klokken to kom de og det var veldig koselig! Resultatet av kakene ble ikke så verst og blodet var ute av syne :) 

Åhåå, måkke tro dere kommer unna blodbildet nei.




Julia skulle også lære Janiche å hekle idag. Janiche fikk det til med en ganske skjerpet konsentrasjon :P


Fine jenter :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle