søndag 18. mars 2012

Ny start.

Nå har endelig våren kommet, og den har kommet for å bli (håper jeg). Forrige gang jeg trodde det, var jeg litt for godtroende... Da skrubbet jeg nemlig verandaen for møkk og smeltet og tinet snøen. Hentet stoler og ordnet bordet. Dagen etter våknet jeg til et vinterhelvete. MEN nå! Nå skal det bli ordentlig vår :P Og nå er jo stolene allerede ute på verandaen :)

Det har vært en god stund siden jeg sist blogget nå. En del ting har skjedd og jeg føler egentlig at livet mitt har gått i stå. Veldig glad for at jeg har støttende samboer, familie og venner <3 Uten dem hadde det vært tyngre enn det det er nå. Så våren får bare komme og jeg får prøve å holde følge med den, og komme i gang selv.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------


På fredag fikk Tom og jeg besøk av to gode venner, Anne-Marte og Tor Arne. Vi koste oss med ost og kjeks, muffins og frukt og malte påskeegg! :D Altså, gutta spiste soletti og så på film.














Veldig deilig med fint vær! Ikke bare jeg som synes det :)
Sahara elsker sol og gleder seg nok til å sovne i sola igjen.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Veldig god frokost som jeg hadde med Therese før hun dro til Østerrike :)

Hadde vært veldig koselig med det fatet her hjemme,
men bor man i en skoeske så gjør man det.
Alle tingene er forresten fra Kremmerhuset.

Kjøpte oss et kjempekoselig fuglehus her om dagen! Veldig fornøyd :D
Tom derimot er ganske skeptisk; "Tenk om det fløtter inn fugler a!!"
Doh...


----------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Videoen som bør sees og sangen som MÅ høres.


Lana Del Rey - Born To Die


Og helt til slutt, bikkja som absolutt skulle hjelpe til med å male egg:



5 kommentarer:

  1. Okei, de egggene ble så FINE!!!!

    SvarSlett
  2. Påskestemning! :D

    SvarSlett
  3. Veldig påskestemning :) Mangler bare det fatet så hadde alt vært i boks! :P

    Anita, likte du bartemannen min best? Gjett hvem som ville ha meg til å lage det...

    SvarSlett
  4. hahaaa, kan Tom ha hatt en finger med i spillet?

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle