mandag 13. februar 2012

Forlovet, ny jobb og et glass vin.

Detta liker jeg :)

På onsdag hadde Tom og jeg vært sammen i ikke mindre enn fire år! Hurra :) Vi bestemte oss for å heller gi gave til hverandre på fredag, dagen lønningen tikket inn. Jeg var helt sikker på at Tom hadde glemt det siden han ikke nevnte det på onsdag eller torsdag. Fredag ettermiddag kjørte han meg på jobb og i bilen sa han: "Ah jeg gleder meg til å komme hjem! Da skal jeg legge meg og sove. Jeg er så sliten..." Selvfølgelig troddde jeg på det! Pleier som regel å skjønner han tuller, men hadde ingen aning da. Jeg som hadde vært så flink og kjøpt fine gaver til han, så jeg forberdte meg på å gi han skikkelig dårlig samvittighet siden han HELT sikkert kom til å glemme at vi skulle gi hverandre gaver. Jeg kjøpte forresten billetter til Ylvis 4 og sesong tre av True Blood.

Så kom vi endelig hjem da, etter at jeg hadde jobbet og etterhvert stengt butikken. Leiligheten var, overraskende(men egentlig ikke, han gjør sånt stadig vekk), ryddig! STRØKENT! :D Og midt på bordet lå det en fin blå pakke. LYKKE :D Jeg hoppa og ropte og var veldig veldig blid! Etter litt hoing satt vi oss sofaen, Tom skulle pakke opp gavene først, og han ble som alltid veldig glad :) SÅ åpnet jeg min... Det var undertøy. Altså ikke det at jeg ble misfornøyd, men jeg trodde vi skulle gi hverandre litt flotte gaver siden vi ikke gav hverandre julegaver (pga Thailandturen). Undertøyet var veldig fint da, men jeg forventet kanskje pitte litt mer:( bare litt da. Tror dere ikke han lurte meg da? Jo da; "Michelle, kanke du komme inn hit på rommet? Hjelp meg å bære den andre gaven din, den er så stor."
"Detta må være noe kameragreier :D:D:D" tenkte jeg, men neida. Idet jeg runder hjørnet til soverommet, går tullemannen ned på kne! Jeg fikk helt sjokk. Vi har snakket om forlovelse ofte, mest fordi jeg vil (trodde jeg da) , men det viste seg at Tom tydeligvis gikk å tenkte på det han også. Tårene spruta og jeg hylte av gleder, skalv og ropte. Lo og gråt om hverandre. Kjæresten min, samboeren min, fridde til meg! Jeg sa selvfølgelig nei, det er jo ikke sånt man bare sier ja til uten å tenke seg om. Jeg er ikke impulsiv av meg, og dette gjelder resten av livet mitt.

Eh :D Jeg har en ring på fingeren for å si det sånn!!
Og den er veldig fin <3 


_____________________________________________________________________________

Så var det senterfest på lørdag. Hadde forberedt meg litt til denne dagen, hehe. Gledet meg sånn, er så gøy å pynte seg masse! Er ikke så ofte jeg gjør det :) Det var veldig morsomt der, hadde til og med Harald Rønneberg som konferansier. Middagen var himmelsk og drikken var god som alltid!





Så ble det kanskje et glass eller to for mye :) Tom fant vel 15 av disse her på kameraet mitt dagen etter. Og det tok jeg ta jeg kom hjem... Også så fin som jeg var! Med skjerf på hodet.



_____________________________________________________________________________

kke har jeg bare vært på fest og blitt forlovet heller, jeg har fått meg en ny jobb! Trist for at min tid på Kremmerhuset er forbi, men også veldig glad og takknemlig for den erfaringen jeg har fått derfra. Er også veldig glad for at jeg har fikk jobben som fulltidsansatt på Confetti. Flotte flotte Confetti! Ting skjer, og det er jeg fornøyd med :)

Kjøpte et herlig duftelys fra Confetti idag. Lukter så godt!

_____________________________________________________________________________



Igår var var Tom og jeg ute med to venner av oss og spiste middag på Chi og så på Sherlock Holmes på kino etterpå. Koste meg maks :D Er ikke ofte vi får dratt på restaurant eller kino så det var kjempekoselig! Også med så godt lag da :) Restauranten var forresten veldig fin, behagelig atmosfære og god mat.










Også fant vi Singha på en pub! LYKKE :D Bare litt nedtur at det var ca 50 kr dyrere her enn i Thailand.





3 kommentarer:

  1. Gratulerer begge to, så bra!!!:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk :D Det er veldig veldig veldig bra! Hehe :D

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle