tirsdag 17. januar 2012

Vin og tårer.

Idag har jeg hatt besøk av Anita! Endelig:) Har jo ikke sett henne siden den dagen jeg dro til Thailand. Det er over en måned siden det! Kjenner skravlesyken kryper innpå da altså :P

Så idag lagde jeg hjemmelagd kebab! Veldig godt, oppskriften fant jeg HER. Lagde også kebabdressing til, alt smakte mye bedre og alt var mye sunnere :) Mett med god samvittighet! Meeeen, så var jo middagen ferdig og da ble vinen trekt opp og godteriet åpnet. NAM! Vi leide også en film som heter "Rise of the Planet of the Apes", og noe så trist og fælt har jeg ikke sett på lenge. Til tross for all elendigheten, var den veldig bra. Bør sees!



Forrige var jeg hos venninnen min Ingunn og fikk både middag og dessert, ordentlig service!:D Men ikke noe nytt, hun er alltid så flink til å varte opp og lage goood middag:) Drakk vin og koste oss fælt. Fikk den beste paien som jeg noensinne har smakt! Sitronpai, helt himmelsk. Ah.



Igår så hadde jo Tom bursdag :) Så da feiret vi hos mammaen og pappaen hans. Fikk ikke tatt så mye bilder, men fikk noen koselig noen av Jon, svogeren min, og herlighetene mine:)



 I morgen blir det jobb, noe som jeg gleder meg veldig til. Hvem ville ikke gledet seg til det med så fin jobb? :D Og etter det så kommer Therese:) Blir nok en finfin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle