torsdag 26. januar 2012

Senterfest=stress!

Men det blir nok moro også:) Gleder meg! Jeg har kjøpt en såå fin kjole! Falt for den med en gang jeg så den, og det er alltid et bra tegn :P Det er til og med en maxi kjole, noe som jeg aldri har gått med før. Aldri funnet en som er lang nok til meg, med mine 176 cm blir det litt vanskelig. En maxi kjole som er kortere en anklene Nå mangler jeg "bare" sko, veske og smykker... Fant ikke noe bilder av kjolen, så det får komme senere :)

Til festen har jeg lyst til å løse krøller, evt en liten flette i det. Vet ikke. Iallefall noe som matcher kjolen litt.




Stemningsbilde: Vår på Kremmerhuset:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle