søndag 15. januar 2012

Sanctuary of Truth.

Tom og jeg dro til tempelet "Sanctuary of Truth", etter råd fra Cathrine. Hun hadde vært der med klassetrinnet sitt og sa det var fantastisk fint der. Og da må man jo bare dra da? Lite ante vi at vi skulle til å måtte punge ut med over 700 baht hver. Det er kanskje ikke så mye i norske kroner, bare 133, men allikevel er en sum som sved i thailand pga de eller så rimelige prisene der. Det hadde kanskje noe med at vi valgte å sitte i en hestevogn rund hele stedet. Når jeg sier hele, så er det fordi hun billettdama fikk det til å høre ut som at det var et så innmari stort område, og den dagen var det fryktelig varmt, så vi valgte jo selvfølgelig den enkleste veien. Det var ca 200 meter... Money well spent.
Bortsett fra det, var det helt utrolig der! Noe så flott skal man lete lenge etter. Og hesten var jo ganske fin den også da :)











Blir ikke mer turist enn dette! 
Passe fornøyd...
















Jeg synes det bildet her er fryktelig morsomt, ser jo ut som at Tom er klippet inn!























2 kommentarer:

  1. Ja:) veldig glad for at jeg har vært der, også synes jeg det er litt morsomt å ha sett noen av de som har vært med å lage det!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle