fredag 27. januar 2012

Godbiter.

Idag tenkte jeg at jeg skulle legge ut noen små smakebiter fra jobben. Og noen av mine favoritter, akkurat nå. Men aller først; noen kloke ord:

Tekstene henger på jobben :) 






Smakebiter:




Titt!
 Racerbilen er så fin! Hadde det ikke vært for den lille leiligheten min, 
hadde jeg kjøpt den for lengst :P 





Fin utstilling med fine ting. Særlig speilene:)


Endelig hjemme, etter en lang dag. Ikke så veldig lang arbeidsdag, men sammenlagt var den lang nok:P Til middag/kveldsmat ble det kylling med sursøt saus og ris:) Mango til dessert, en god krimfilm og en fin kjæreste. Nå koser jeg meg nå :) Mangler bare rødvinen, hehe. God helg!

1 kommentar:

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle