søndag 15. januar 2012

Dagen derpå...

...og jeg er helt sikker på at hele Thailand er fyllesjuk. Folk ser ut zombier, håret står rett opp og øynene er tomme. Vitner om en heidundranes kveld dagen før.

I motsetning til alle andre som sov, sto vi opp tidlig og gjorde oss klare for tempelbesøk. Vi besøkte det samme tempelet som jeg har besøkt før. Det er det tempelet som står familien nærest, og det er som regel dit mamma drar. Men denne gangen gikk vi også og så på det store nye tempelet som lå ved siden av. Et stooort et! Pent var det også.


Jeg er ikke helt sikker på om de to templene hører sammen,
men de ligger på samme sted.
Uansett, det er ikke inne det tempelet her mamma ber i,
 det er det andre.

 



Fetter, kusine og onkel :)







Små jenter som danser også.




Etter tempelbesøket dro vi til en liten halvøy i nærheten for å spise litt mat. Jeg kaller det for "brygga", for det er det restauranten ligger på.






Etter at vi spiste gikk vi rett rundt hjørnet for å mate skilpadder!
Nå var det jo tomt for skilpaddemat, men vi fikk iallefall sett dem :) 
Tante Fugl og kusinen min :)

Søte valpen som elsket å bli klødd!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle