onsdag 21. desember 2011

Vannmarkedet og litt til.

Pene Cathrine på stranda :)



Stakkars Tom ødela brillene sine. Men det gjorde ikke noe, han er jo snasen uansett.

Mamma måtte på postkontoret litt, og da så vi den supersøte hunden her! Haha! Drakten gjorde vel det meste :P




Kanskje ikke sååå søt når den kom litt nærmere, ser passe slapp ut. Men drakten var herlig:P


Idag dro vi på vannmarkedet i Pattaya. Ordentlig koselig og fint der. Det er jo et turiststed, men det var helt greit. Mange fine ting å se på og å kjøpe :)





<3 

Mammaen min :)

Godteributikk med tørkede frukter og annet godt!

Og her hadde de tørket fisk og blekksprut. Yum!
Avskrekkende for noen, men elsket av meg.


Mamma og pappa.







Stakkars stakkars hund. Den er nok syk, for den får massevis av mat.
Jeg ble så lei meg :(




Tror dette var voksdukker, for de var skremmende lik ekte mennesker! Jeg skvatt skikkelig.




Kokosis på ekte thaivis! NAM! 





Hahaha dumme fiskene :D For 10 baht kunne vi mate, og selvfølgelig gjorde vi det!
Enkle sjeler, for moro var det :P



Kjøpte noen bilder idag også. Med masse biller, og et annet med masse sommerfugler. Jeg likte dem kjempegodt! Tom derimot... Spørs om jeg får hengt dem opp:P Synes det er litt stilig jeg da.





Fisken som Tom spiste idag var visst såååååå god.

2 kommentarer:

  1. TOM! Hva er det der for noe å spise, gir ikke Michelle deg mat? :(

    SvarSlett
  2. Joda, det er veldig godt. :) Spiser ikke hodet da, men alt annet. :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle