fredag 16. desember 2011

Princess Leia.

Mamma, pappa og Cathrine har nemlig kjøpt seg en hund! En helt ufattelig nydelig liten chihuahua. Hvit og brun :) Vi besøkte henne idag, for hun er enda ikke gammel nok til å komme hjem. Er vel knapt 5 uker gammel. Møtte søskene hennes også! Hehe, ja, jeg STORKOSTE meg :D

Bildene er tatt av Cathrine, og redigert av meg.



Princess Leia <3




Hun var såå fin!



To av søskene hennes.

Han svarte til venstre var den eneste som hadde ørene sine oppe, hehe,
ser skikkelig rampete ut :P




Gode hunden :)



En litt skremt bikkje. Kjempefin den også, fargen var så pen:)

3 kommentarer:

  1. Veldig søte hunder :D ta med alle hjem til Norge!
    <3 anne marte

    SvarSlett
  2. ÅÅÅÅ, så fine! Bring me one :)

    SvarSlett
  3. Jeg tror jeg tar med alle, som Anne-Marte foreslår. Så kan dere få en hver! DE ER SÅ UFATTELIG FINE! Blir nok en chihuahua på meg etterhvert skal dere se hahaha:P Kan jo ikke motstå noe så lite og søtt!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle