torsdag 29. desember 2011

Pluss pluss pluss.

Aner ikke hvor eller hva jeg skal begynne med. For det har vært en liten stund siden jeg har skrevet et innlegg nå og har jo tatt NOEN bilder i mellomtiden :P Bilder av litt av hvert.

Kan vel kanskje begynne med julaften? Julaften var veldig koselig, og vi spiste ordentlig julemiddag som pappa sto for :) Ribbe og medisterkaker! Det ble ikke noe riskrem (til Michelles store glede!!:D), meeeen jeg savnet det ikke. Etter maten ble det jo selvfølgelig litt gaveåpning, og da fikk jeg noe jeg ALDRI hadde forventet å få. Tom og jeg hadde spart til denne tingen, og da å få den av mamma og pappa, brakte meg ordentlig til tårer. Det var ikke søtt, det var HULKING. Og snørring. MEN av glede :D
Ringen jeg fikk av Cathrine, skikkelig fin! Elsker blåfargen :)


Fikk et helt vakkert kjede av Heidi! Såå pent :D



Veldig fine øredobber som jeg fikk av Heidi <3 
 Fikk vel egentlig en hel uglefarm jeg! VELDIG FORNØYD :D



Gaven over alle gaver! Tusen tusen takk, mamma og pappa!!
Første juledag, gikk turen til stranda, noe som var deilig :) Solte oss og badet litt. Mandag og tirsdag hadde vi besøk av Tante Krabbe, og igår var vi ved et fossefall. Så pent der! Det var masse masse fisker der som vi kunne mate og bade med også. Jeg sto over badinga men gikk litt uti vannet bare for å ha gjort det :P



Det var så innmari mye sommerfugler på det steder der,
så der satt det et par å spiste is og så på sommerfuglene. 





Fant en gæren jungelmann!

Herregud så bratt den trappen var. Var ordentlig redd for å dette :P 





Se så mange fisker!








Stakk foten nedi først for å teste, eller for å manne meg opp da. Gikk greit, kilte passe godt. 



Småekkelt når de største kom, men de gjorde ikke annet enn sutte litt. 





Litt diverse bilder fra de siste dagene:

Største billa jeg noen gang har sett, iallefall i levende live. Grøss og gru.
Men på veggen kan jeg henge dem opp ja!






Da er postkortene sendt! Følg med i postkassa people:D 

Fyllesjuk? Neh...
Fyllesjuk? Neh...


Cath er sulten, og har enda ikke fått maten. Misfornøyd.

Mamma ler av de fyllesjuke mennene.

Cathrine har endelig fått frokosten sin, men begynner å bli passe lei
av storesøster som skal ta bilde av ABSOLUTT ALT.
Onkel og fetter kjøpte seg en drake :)



2 kommentarer:

  1. Kjempefine bilder, Michelle :D sommerfuglene var så nydelige! dere er så heldige som får sett alt det der!!!
    jeg ser at dere koser dere! god bedring og hilse Tom! Klem fra Anne Marte og Tor Arne <3

    SvarSlett
  2. Takk :D Ja, var så pent med alle sommerfuglene der altså:) Hehe, føler meg veldig heldig også! :) Dumt det ikke ble noe delfinbesøk, men delfinene er litt småsyke :( Så får nøye meg med de andre fiskene her haha.

    Nå har jeg blitt frisk og Tom dårlig! Usj:P Skal hilse masse tilbake til dere begge :D

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle