fredag 23. desember 2011

Jul i Thailand :)

Da ble det jul i Thailand også! :) Da ble det jul i Thailand allikevel! :) Nå mangler vi bare litt snø, men får vel heller vente med det til vi kommer hjem. Blir rart men VELDIG koselig å feire julaften med Tom for første gang :) ♥ 


Etter mye stress og styr med julegaver, ribbe og annet smått, så er det endelig julaften. Og jammen har vi BÅDE ribbe og juletre! Treet har vi pyntet selv også, selvom det ser ordentlig americanshoppingmallaktigut, så er det faktisk vi som har gjort aaaalt selv. Haha, jada stolte er vi! Nå har jeg kommet i litt julestemning også, det er litt godt. Men må si jeg savner disneyfilmene på tv... Får vel ikke gjort så mye med det. Kjøpte en julefilm igår så vi setter på den etterpå :) 


Jeg er forresten også veldig takknemlig for at jeg feirer julen med familien min. Bare jeg har de trenger jeg hverken snø eller julefilmene på tv :P Er så glad for at jeg har dem. 


God jul til alle små og store! Håper dere koser dere masse i jula og godt nyttår når den tid kommer :) 

1 kommentar:

  1. Det er veldig koselig å høre at du koser deg :D håper det blir fin julefeiring sammen med familien din :) koos dere <3
    -Anne Marte <3

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle