fredag 9. desember 2011

De siste dagene...

... har det egentlig ikke skjedd så mye. Jeg hadde min siste jobbdag før ferien på onsdag. Igår var jeg hos Heidi! Det var utrolig koselig :) hun hadde jo pynta så innmari fint! Om jeg ikke var i julestemning fra før av, kom jeg iallefall i det da. Røde gardiner, pepperkaker, julemusikk og vin! Herlig:)
     




Vi har ikke hatt noe ordentlig tid sammen på lenge, så det var godt å endelig få snakka masse om alt og ingenting. Ikke nok med det! Jeg fikk jo julegaver også! Blant annet to cocktailglass som jeg samler på fra før av! Snille snille snille Heidi :)

Dagen idag har vært litt tung. Igår, før jeg dro til Heidi, leverte vi Sakura til tanta mi. Det var selvfølgelig trist, men hun har bodd hos henne før og jeg vet at tanta mi er flink, og at de er veldig glad i hverandre. Idag derimot, leverte vi Sahara til kennel. Vi har valgt noe som virker som et skikkelig ordentlig og fint sted. Det heter Trofast og ligger i Brandbu. Det lukter godt, er rent og ryddig der. Det er også på en bondegård. De har heller ikke så mange hunder der så da får de bedre tid til hver enkelt hund, noe som betyr ganske mye. Men til tross for at stedet virker idyllisk, så er det faktisk bebbisen vår vi setter bort. Det var utrolig tungt og leit. Det verste var kanskje å komme til et tom hjem uten bikkjene :( Ingen som hilste på oss i døra, og ingen haler som piska... Men som sagt så virker stedet ordentlig bra, så jeg tror vår store lille Sahara kommer til å få det fint der, og Sakura blir sikkert skjemt bort allerede :)
Hilste også på lille Zelda idag! Hunden til Jon, som er broren til Tom :) En liten jack, men hun ser ut som en liten teddybjørn.



2 kommentarer:

  1. Nå venter vi voldsomt på dere, var ute en tur på morgenen i dag, det blåser og er kaldt, 25 grader, haha, merkelig men det føles faktisk kaldt.
    Hundene får det nok helt sikkert bra, Sakura kommer nok til å legge på seg til dere er tilbake, tante har nok noe godbiter i kjøleskapet og det kommer nok til å bli åpna ganske ofte:)
    Bra at dere valgte en slik type kennel, Sahara kommer til å ha det fint, skjønte at de er flinke til å gå turer med hundene, dessuten blir hun jo fort sliten:)

    SvarSlett
  2. Jo det var en ting til, her nede er det ikke julestemning i det hele tatt, skal jo godt gjøres med varmen og palmene, haha, du får dra med deg stemningen fra Norge:)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle