tirsdag 1. november 2011

Savner sol, sommer og photoshop!

Så tidlig mørket kom idag. Det gjør vel det til samme tid hver vinter, men det er like tungt og leit. Man blir så innmari trøtt og utslitt med en gang det brer seg over hverdagen. Det lukter og kjennes ut som vinteren.

Savner sommeren gjør jeg hele tiden. Til og med når det er sommer, for "jeg kan ikke huske det regnet så mye ifjor altså." Sånn er det bare. Så du kan tro jeg gleder meg til 10 desember! Da skal både Tom og jeg til Thailand og det er bare 5 uker og 5 dager til igjen! Jeg kan ikke tro det. Da får jeg ikke bare sol og sommer, men jeg får se familien min igjen. Det virker som år og dager siden sist, selvom jeg var der i august. Hverdagen er ikke helt den samme uten mamma og pappa her. Jeg kan selvfølgelig ringe når jeg vil. Men noen dager er tunge, og da trenger man kanskje en klem fra dem, eller bare litt selskap. Skype blir ikke det samme. Ting er ikke det samme uten søsteren min heller, hun har blitt så stor, så vi kan jo snakke om det meste. Rart å plutselig ikke gjøre det hver dag igjen. Men gud så stolt jeg er av henne! Hun gjør det så bra på skolen, fikk en A på den ene geografiprøven, og lært seg mer thai.

Savner også photoshop fordi jeg er glad i å ta bilder, herlige ps var min bestevenn til tider, og jeg savner han/henne fælt. Gladnyheten er at jeg har bestillt meg Photoshop cs5 (WOHO), ikke så gladnyheter er at den er forsinket og det kommer til å ta enda lengre tid før jeg får den. Pcn og kameraet skriker etter deg, ps!

God stund siden jeg tok de bildene her, men liker dem og de minner meg om sommeren.

Tine



Min stakkars kjæreste Tom, som måtte ha på litt sminke (hysj hysj)
sånn at jeg kunne ta dette bildet av han.

Margaret

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle