mandag 21. november 2011

Gløgg og vakre jenter!

Ja, for  venninnene mine er veldig pene :) Lucky pig me! Det var så koselig å se alle igjen. Og denne gangen koste vi oss med pepperkaker og vingløgg (det vil si at JEG koste meg med vingløgg). Jeg hadde også lagd noen cupcakes til anledningen. Banansplitcupcakes med hot fudge inni og hvitsjokoladetopping, og gulrotcupcakes med appelsintopping! Glemte jo selvfølgelig å ta bilder denne gangen også... Dårlig på det der når kaker og vin er inni bildet. Usj. Men jeg koste meg som en gal, og det håper jeg jentene gjorde også :)

Banansplitcupcakesene!

4 kommentarer:

  1. Jeg stor koste meg! :D Du har det så koselig hjemme hos deg!

    SvarSlett
  2. Åå, så koselig å høre :D Moro å ha deg med! Blir moro neste helg også, må bare finne kjole først! Haha :P:)

    SvarSlett
  3. Du vet å kose deg, hyggelig det Michelle:)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle