torsdag 17. november 2011

Forbereding til Julekos:)

På lørdag som kommer har invitert jentene hit på en liten førjulsaften. Tidlig, men som sagt venter sol og strand på meg , og akkurat nå trenger jeg snø (tro det eller ei) og jul. Så da skal jeg pynte opp leiligheten litt og gjøre det koselig. Har selvfølgelig kjøpt en del ting fra jobben, Kremmerhuset, men det er kanskje ikke så rart? Det er jo såå fine og koselig juleting der nå! Jeg liker best den tradisjonelle og nostalgiske stilen, med kanskje litt innslag av glam og natur. Haha, en flott blanding:P
En av mine favoritter akkurat nå. Telysholder til å henge i vinduet:)
Snøkrystallen finner du
HER.



Fin julesopp! Er veldig glad i sopp, i motsetning til kjæresten min. Han ble kanskje ikke like fornøyd som meg da jeg kom hjem med 2 av disse... En stor og en liten. Unnskyld kjære, men de er så søte!

Små sinkhus som jeg har tenkt til å henge i vinduet med noen pepperkakehjerter.


Vet ikke hva det her heter, men det er iallefall lagd av porselen/glass. Kjøpte to stykker med forskjellige motiver på. Skal henge de på veggen :)



Et mine herlige dyr. Lille feite Yubaba <3 

Fikk noen nydelige blomster her om dagen, av Anita! :D Fine?

Snøkrystallykten med telys inni. Er så koselig når det er mørkt ute og de henger i vinduet. Har to stykker, som jeg har hengt opp i forskjellige høyder.

En liten smakebit av min FANTASTISKE julekrans som jeg kjøpte i fjor sommer! Eller denne sommeren, husker ikke. Uansett så har jeg ikke brukt den, og jeg gleder meg vilt, haha. 


Må også legge ut et bilde av en ny mobilveske jeg har kjøpt meg. Kjøpte den HER. Er veldig veldig veldig fornøyd!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle