onsdag 9. november 2011

Bebbisbesøk.

Idag fikk jeg besøk av en barndomsvenninne og babyen hennes. Noe så nydelig! Herregud, skikkelig godjente var det :) Veldig koselig å se Merethe igjen også :) Vi drakk litt julebrus og mimret masse. Jeg var til og med så flink at jeg kokkelerte, det ble pølser denne gangen, med potetsalat (Denja) og sprøstektløk (fra pose).






Etter at Merethe og Emily hadde dratt, lå Anita og jeg rett ut på sofaen som to slakt. Slitne etter igår kveld? Litt. Redusert. Etter en halvtimes tid dro vi ned til kinarestauranten og spiste litt der. Det var svært så koselig :)


1 kommentar:

  1. så flotte bilder michelle! :D klem fra merethe og emily <3

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle