onsdag 9. november 2011

Bak kulissene.

Hva skjedde da Anita dro hjem fra Thaiaften? Og hva skjedde da hun glemte kameraet sitt?
Vi hadde det dritgøy :) En liten smakebit av hva vi fant på ( yup, hardcore).  Vi hadde egentlig ikke tenkt til å si noe, for det hadde vært såå morsomt om hun hadde funnet det ut på egenhånd, i sofaen, helt alene. Men jeg klarte jo selvfølgelig ikke å holde meg, så jeg begynte å hinte som en gal. Jeg er ganske sikker på at jeg lo mer enn henne også. Haha :) Det her er bare tre MORSOMME bilder av ca 30, men alle egner seg kanskje ikke for nettet... Iallefall ikke uten tillatelse fra de andre jentene haha. 










Også får jeg legge ved noen bilder av Anita og meg, fra igår. Vi hadde det fryktelig gøy med å ta bilder. Uff a meg :P








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle