mandag 3. oktober 2011

Skrøplingen og trøttisene på grensa.

Idag hadde Margaret, Anita og jeg planlagt en aldri så liten tur til Sverige. Vi skulle møtes klokken tolv hos meg, og klokken tolv sharp sto Margis i døra. Men hva med Anita? Hvor ble hun av?
Hun hadde forsovet seg stakkars, hehe. Sånn går det når man er flink og jobber hardt og lenge sånn som henne :) Så Margis og jeg dro heller ned til sundet for å spise litt frokost i mellomtiden.




Etterhvert ble det litt kjedelig å vente på Anita...

Så kom Anita. FINALLY! Hoho. 
So off to Sweden we went :)



Margaret var superglad for at vi var fremme.


Tror Anita begynner å bli litt lei av
at jeg tar bilder HELE tiden :(



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle