søndag 30. oktober 2011

Pip!

ENDELIG har jeg funnet det serviset jeg har drømt om så lenge. Ganske lenge siden jeg så det, og siden da har jeg tenkt på det. Det er vel også noe å gå rundt og tenke på... Men det er jo så fint :)
Merket er Pip Studio, og er fra Nederland, heldigvis fant jeg det i nettbutikken Wallas Verden.
De hadde ikke det blå settet da jeg bestillte de her, men skal ha det når de kommer inn igjen. Serviset skal forresten bestå av tre forskjellige farger; rosa, blå og khaki. Litt alice-stil :)






Elsker de fine detaljene de har. Prikken over i'n.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle