søndag 30. oktober 2011

En smakebit av jobben...

...og noen av favorittene mine <3

Det er så koselig på jobben for tiden. Julen er kanskje tidlig ute, men for min del er det helt greit. Jeg skal jo reise tidlig i desember, så den norske julen blir kort for meg. Da er det enda godt at jeg får min årlige juledose på jobben!







Lagde utstilling på jobben her om dagen, utrolig gøy når man blir fornøyd med resultatet :)

Jada, det er meg du ser i julekula...



Ønsker meg til jul! Det er så utrolig pent!

Snøkrystall til å henge i vinduet, med telysholder.
Vurderer om jeg skal bytte ut noen hjerter jeg har i vinduet,
de her er så koselige.














Søte Madelaine:)

2 kommentarer:

  1. Fiiine bilder, snuppa! Jeg bare ELSKER ugla! :)

    SvarSlett
  2. Hihi tusen takk! :D Ja, den er dødsfin! Og iallefall med lys inni :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle