torsdag 8. september 2011

Strawberrynet- du er min bestevenn.

Idag fikk jeg pakkene jeg bestilte fra strawberrynet, for noen dager siden. Og jeg er meget fornøyd.
Det er kjempe enkelt, MYE billigere enn i butikkene, og det går raskt. Får egentlig ikke blitt bedre :)

Biotherm deodorant- Jeg bruker egentlig bare denne.
Lukter kjempegodt og er effektiv.
Murad ansiktskrem- Også en av tingene jeg bruker til vanlig.
Har fet hud, så det er ikke så mye produkter jeg er fornøyd
 med eller som jeg føler funker for meg. Bortsett fra denne.
Bruker også skintonic og ansiktsrens i samme serie.
Dior concealer- Aldri prøvd den, men elsker CD,
så er ganske sikker på at jeg kommer til å like denne også:P
Dior Lip Balm- Med roseduft! Bare helt herlig igrunn :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle