mandag 26. september 2011

Strawberry+Floyd

For litt siden bestillte jeg noe på strawberrynet og floyd, og idag kom pakkene. Oh lord jeg er fornøyd!

Salg på strawberrynet, og Michelle biter på, IGJEN :P
146 kr for denne herlige parfymen.
Av en eller annen grunn synes jeg den lukter som litt jasmine, 
og det lukter bare helt fantastisk.  Ikke en lukt jeg vanligvis bruker, 
men denne funker heeeelt greit, og litt til :)



Fra Floyd.no kjøpte jeg et skjørt og en kjole. Begge i cordfløyel :)
Ganske enkle plagg, passer meg fint når jeg bruker så mye smykker som jeg gjør. Hehe.



Fikk en liten pakke til kanskje, haha. Her om dagen :P
Kjøpte en søt tunika/vest fra www.mortil3.no. Merket er Spicy Vanilla. Og ja, jeg kunne ha rullet av støvet på den før jeg tok bildet, men jeg hadde litt dårlig tid. :P

Burde vel egentlig ha vasket vinduet også... 



Søte prislappen som hang på!

Bildet som lå ute på siden til www.mortil3.no
Det er den samme vesten/tunikaen, bare i hvit :)



2 kommentarer:

  1. Håper du (Tom) vasker vinduet til jeg kommer på onsdag! ;) hahaha

    SvarSlett
  2. Haha! Vel, A9ta, da skal vi isåfall stå og heie på han (med et glass vin i hver vår hånd) :D

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle