tirsdag 6. september 2011

Lukten av vinter.





Nå er det ca to uker siden jeg kom hjem fra Thailand. To uker siden jeg sa ha det til mamma, pappa og søster. 14 dager siden jeg kjente solen steke, og 14 dager siden jeg klemte dem. Jeg savner dem masse. Det beste hadde jo selvfølgelig vært å ha dem her. Kunne dra på middag, ha med en flaske vin og kose seg med mammaen sin hele kvelden. Men sånn er det ikke. Og det er greit, for jeg er 22 og da er jeg voksen, og når man er voksen så behøver man ikke foreldrene sine like mye lenger. Man er ikke avhengig. Men fader som jeg savner dem...

På den andre siden vet jeg at de har det godt. Jeg vet at pappa har blitt friskere, at han er lykkeligere og at han slapper mer av. Søsteren min har fått mange venner, og trives på skolen. Mamma er i Thailand igjen, etter over tyve år i Norge. Hun har familien rundt seg også. Det at de har det godt, veier opp for alt annet. Da kan jeg bare savne dem så mye jeg vil. Jeg vil heller se dem sjeldnere men lykkeligere, enn ofte men slitne.

12 uker og fem dager igjen til mammaes mat! :D

Jeg kjenner vinterlukta hver dag,
og jeg elsker det;
en dag nærmere 10 desember = en dag nærmere Thailand og familie.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle