onsdag 28. september 2011

Lille lørdag?

 Er det ikke onsdager som blir for kalt for lille lørdag? Vel, idag er det iallefall det.
For Anita og jeg kjøpte litt vin, lagde middag (flinke som vi er) og serverte Tom og Jon :) Til middag lagde vi biff, fløtegratinerte poteter og ovnsbakte grønnsaker. Det var pretty good :)

Til dessert lagde vi eplekakemuffins. HERREGUD noe så godt! Fant oppskriften på en bloggside til ei jeg gikk i klasse med. Kjempelurt med sånne muffins, gikk jo kjempefort også :)

http://trollbarna.blogg.no/1317141015_verdens_enkleste_eple.html 
Stikk innom bloggen, hun legger ut masse morsomt for foreldre og barn :)



Anita kom til meg rett etter jobb, så før vi handlet
 inn maten dro vi for å besøke Tine på jobb :)
Passe ufornøyd...



Tine lekte catwalk, she worked it gudd.

Så koselig å ha Jon på middag også!



Fine kakefatet som jeg kjøpte på Kremmerhuset :)

1 kommentar:

  1. Du er helt fantastisk, Michelle. Jeg savner deg saa utrolig mye, du er den beste sosteren noen kunne onske seg. Haaper jeg faar komme hjem til deg saa fort som mulig, for jeg savner ALT ved deg! Nuss Sahara og Sakura fra meg. Jeg savner Tom ogsaa da, saa hils :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle