torsdag 29. september 2011

Henting av Labbemor.

Lille store Ladoga, eller Labbe som hun også blir kalt, er en ganske så fin labrador. Labbe er forøvrig Anita sin. Så idag dro vi lengre enn langt for å hente henne på kennelet hun har vært på noen dager. Først litt klundring med å finne "knappen" for å åpne bensinlokket, og glipping med kommentarer som "Fy fader, mammaen din må være et geni som klarer å bruke den bilen her", og "Audi har nok hatt det morsomt da de lagde den bilen her!!", men så var det så enkelt som å trykke på bensinlokket... "Å... Det var diesel ja." Hei hå, jenter på tur! Med instruksjonsboka i hånda og på leting etter den mystiske knappen følte vi oss ganske dumme når en ukjent mann, som var snill nok til å gidde å hjelpe oss, trykka på det helvetes lokket.

Vi dura så videre til Oslo, så dura vi forbi Oslo, og så dura veldig mye lengre forbi Oslo. Så det ble jammen meg en dagstur gitt. Men Labbe ble så glad for å bli henta at det bare var en fryd :)

Jeg liker humoren til faren til Anita, hehe.






Anita kjøpte med et griseøre :)

Og det var gøtt!

2 kommentarer:

  1. Er damer på tur det! :D

    Takk for at du ble med <3

    SvarSlett
  2. Ja, flott var det! Haha, stakkars mann, men han fikk seg nok en god latter. Dritt dieselbensinlokk! Jeg trykka da på den flere ganger :(

    Selvfølgelig! <3

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle