søndag 18. september 2011

Bursdagsfeiring.

Nå ligger jeg i senga etter å ha kommet hjem fra tanta mi som bor i Oslo. Annie, kusinen min, hadde bursdag nå på torsdag som var. Så da måtte det en liten familiefeiring til :) Er så og si sprekkeferdig nå. Magen er blid. VELDIG blid. Maten var kjempegod! Godt å spise thaimat igjen, blir lite av det når jeg lager mat hjemme :P Er ikke noe flink, eller jeg tør egentlig ikke å prøve heller, blir bare så lei meg når det ikke smaker like godt som mamma sitt :P






En stk sliten og sulten hund som ligger under bordet.


Veska som jeg fikk av Aam og Nikolai! Den er så søt! :D

3 kommentarer:

  1. Den veska var super fin!

    SvarSlett
  2. Elsker den veska! :D du hadde veldig fine bilder av hun gravide! De likte jeg (A) <3

    Anne Marte ;*

    SvarSlett
  3. Tusen takk, veldig glad for at jeg fikk den! Hehe :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle