lørdag 20. august 2011

Tante Krabbes residens.

Igår var vi hos den yngste tanta mi, Na Poo (=krabbe). Hun har en svææær tomt i Kao Mai Keo. Ligger nesten midt inne i skogen, men allikevel ved motorveien. Hun har ca 12 kuer, tre hunder og to katter. Det er uvanlig at thailendere er så glad i dyr som det hun er. Hun har tatt til seg alle hundene, mater dem hver dag, koser med dem. Den ene katten fant hun påkjørt på motorveien, så den henta hun der, og den har vært hos henne siden. Resten av tomta leier hun ut til andre folk.

Nå blir det desverre et tonnevis med bilder av kuene, men jeg synes de var så fine! Yes, rar you say :P






Djevelhunder som prøvde å drepe meg. Ja, valpen var også skummel.




En av hundene til tante. Så nydelig. Smiler og greier!

Tiger! Pene katten som snakka så fælt :)

Tiger, er katten som ble påkjørt på motorveien.


Stakkars oksen/kua satt fast litt.


En av hundene til tante.


3 kommentarer:

  1. T to the O to the M20. august 2011 kl. 04:14

    Jeg likte smilebildet av hunden! Haha! Jeg vil hilse på kuene når vi drar dit. :)

    SvarSlett
  2. Okei, hvorfor har vi ikke sånne kuer i Norge? :D

    SvarSlett
  3. Da har de sikkert fått nye kalver, så det kan vi godt! :D

    VEIT DET! De er sååå søte :D haha, men det var kalver da Anita, de svære kuene er inne i skogen nesten, for de er visst litt skumle :P

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle