tirsdag 23. august 2011

Prinsessa mi

Har savnet hu her utrolig mye også! Lille prinsessa mi :) Da jeg hentet henne hos tanta mi idag, som har passa på henne, var hun helt gæren. Hehe søte :)

Tror Sakura var glad for å se meg igjen hun også,
hun smilte jo så fælt hele tiden.






Tenkte jeg skulle gre henne litt da jeg kom hjem også. Stakkars tanta mi hadde jo et teppe som var helt røyta i stykker! Så jeg begynte da. Og det bare kom mer, og mer, og mer... Til slutt lå halve Sakura ved siden av selve Sakura.


Sakura hater å bli gredd. 




Vanlig brødpose, fyllt med sakurapels:P




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle