lørdag 13. august 2011

Jomtien

Igår var mamma og jeg på stranda. Deilig og avslappende. Gjorde egentlig ingenting bortsett fra det. Tok et par øl og spiste på Jomtien Beach.




Mamma ble spådd, og det stemte omhyggelig godt. Var ordentlig ekkelt.

Stakkars pappa hadde kjørt hele dagen. Frem og tilbake, hit og dit. Ordnet med noen lister til kjøkkenet som ikke kunne ordnes allikevel vel. Etter fere timers kjøring kunne han endelig sette seg ned med oss på stranda, ta en kald pils og spise litt mat :)



Rett før vi dro hjem, var vi innom markedet rett borti huset. Kjøper middag og sånt der noen ganger. Eller ganske ofte, det er jo så godt! Og sååå billig! Her kjøpte vi iallefall durian, en frukt som har litt av den samme konsistensen som avokado, men som har en smak som kanskje kan minne litt om en annanas. Merkelig. Falt ikke helt i smak hos meg, men det er fordi jeg ikke liker at ting har en melete konsistens :P


2 kommentarer:

  1. Urettferdig, hjemme har det regnet helt vilt. Det er flom over alt.

    SvarSlett
  2. Vel det var flom her igår også nesten. Regna hele dagen, er jo regntid :( Men idag var det flott igjen hoho.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle