fredag 5. august 2011

Flyturen til Thailand.

Mitt første innlegg, på min første blogg. Kan bli spennende:P

For ca en måned siden flyttet familien min til Thailand. Faren min, moren min, og søsteren min. Pappa er syk og vil derfor trives mye bedre i varmen. Så idag går reisen til Thailand, for å møte dem. Gleder meg veldig, men er utrolig nervøs for å fly. Heldigvis har jeg noen skjønne venner og en herlig kjæreste som gjør alt de kan for å gjøre det lettest mulig for meg :) 
Heidi er veeeldig stolt over kaffen sin med hjerte oppi, noe som jeg faila med å ta bilde av... 
Margaret fulgte meg helt til flyet:)

Slitne, men pene Anita fulgte meg også helt til flyet. Og det var helt ok, for jeg var LITT stressa.


Tom, kjæresten min, skriver en liten hilsen før jeg skal dra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle