lørdag 6. august 2011

Central og Fuji

Dagen startet tidlig. Fy så inn i granskauen tidlig, klokken var halv fem om morgenen! I Norge... Her var den halv ti, men jeg var død. Øynene ville ikke opp, nektet plent. Men så luktet jeg mat, haha. Mmm, herlig thaimat var det.

Etter frokost dro Cath og jeg til Central, et shoppingsenter for alle rikingene i Pattaya:P Både moro og ikke moro å se, for har du ikke mye penger i lomma, kan det svi fælt. Alle de flotte skoene, alle de pene kjolene, og Swarovskismykkene! Cath og jeg så bare fortvilet på hverandre... Vi bestemte oss heller for å spise. Og siden det er jeg som er på besøk hos familien, så ville jeg at hun skulle vise meg hva hun gjorde til vanlig. Hvor hun og vennene hennes pleide å spise hen. Stedet het Fuji, og der serverte de japansk mat. Ganske godt :)




Chicken Teriyaki





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle