mandag 29. august 2011

Badesalt og bursdag.

Idag har min vakre venninne, Heidi, bursdag. Jeg er så glad for at jeg møtt henne. Hun er snill og bare fantastisk. Og jeg vet at hun alltid vil være der for meg, som jeg vil være der for henne.
Glad i deg! Gratulerer så mye med dagen igjen <3 

Og ja, hun er veldig pen:)
Bildet er uredigert.



Feiret henne på lørdag, og jeg koste meg fælt!






Jeg må legge ut et bilde av skrubben jeg kjøpte til både Heidi og meg:P Lukter kanskje ugh men er helt fantastisk. Huden blir såå deilig og myk etterpå, elsker den!


Kjøpte den på Badeglæder.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle