fredag 5. august 2011

Ansiktspleie+strand+mat= herlig kombinasjon

Idag var jeg først og ordnet ansiktet, massasje, maske og hele pakka. Utrolig deilig:)
Så dro vi til stranda, fikk litt skrekken da jeg så brennmanetere, klarte selvfølgelig å skremme opp pappa også. Så vi løp som gærninger i vannet og skrek... Var nok et riktig så fint syn. Meg i en altfor liten bikini, og pappa med en litt for stor mage.

Massasje på stranda.



Mamma og Pappa <3 



Senere på kvelden dro vi til et bitte lite marked der vi kjøpte litt snacks og godt. Heldig som jeg var fant jeg disse øredobbene. Og jeg ELSKER dem! Ugler!! De kosta 20 baht, det vil si ca 3 NOK. Grei pris :P

Utover kvelden ordna vi neglene våre hjemme, og resultatet av Cath sine ble veldig søtt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle