fredag 5. august 2011

Ankommet Thailand 4.08.11

Endelig fremme i Thailand! Og det første jeg så var en veldig høy Cathrine, søsteren min, som vinket som en gal, og pappa som sto bak henne og gliste. Hjertet mitt hoppet av glede og jeg kunne skjønne at det dem jeg så. Selvom det bare har gått en måned siden sist jeg så dem, har de tross alt bodd på andre siden av kloden, og jeg har ikke kunnet klemme og besøke dem når jeg vil. Cathrine virket så høy, kanskje ti cm høyere! Selvom jeg selv må si meg skeptisk til at hun liksom skal ha vokst ti cm på ca 30 dager... Men høy var hun, og pen, og så voksen! merkelig det der. pappa var den samme, blid og sprudlende, men bare MYE brunere og MYE mer lykkelig. Han strålte rett og slett, og det gjorde meg godt. Det gjorde meg mer rolig; at familien min bor så langt unna er greit, så lenge de har det godt, og så lenge de er lykkelige. Mamma og jeg omfavnet hverandre som om vi ikke hadde sett hverandre på flere år, tårene sprute og hjertet mitt var varmt igjen. Jeg er som dere skjønner, VELDIG glad i mammaen min:P

Endelig.
Og jeg fortsetter å tenke det, om igjen og om igjen. Hele tiden. Smiler og gliser når jeg på dem. 
Alt er helt greit og veldig bra.

Søsteren min, Cathrine, hadde kjøpt seg en veldig søt kjole. Bare dumt at det er one size på alt. Inte okej når du ikke er like tynn som hu her :P 
Cath på scooteren sin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle